wtorek, 17 września 2013

Płeć dziecka już w 12 tygodniu...Różowy wózek Quinny Buzz

Ginekologa wybraliśmy z polecenia. Bardzo mało mówi ale jest dokładny , spokojny i ma super opinie wśród pacjentek. Niestety nie przyjmuje w przychodni tylko w prywatnym gabinecie. Po każdej wizycie dostajemy plik pięknych i wyraźnych zdjęć naszej małej fasolki. W 12 tygodniu dowiedzieliśmy się,że jest to dziewczynka, tak jak się spodziewaliśmy. Oczywiście nie jest to diagnoza 100%. Potwierdzenie otrzymamy jutro podczas trzeciej wizyty. Modlę się o to żeby nasz ginekolog okazał się nieomylny ponieważ już mamy część wyprawki(oczywiście dla dziewczynki).

Wózek kupiliśmy po wygranej licytacji używany tylko przez dwa miesiące od Pani , która sama nazwała siebie kolekcjonerką wózków :) tym samym zaoszczędziliśmy 1500zł. Bardzo dużo czytałam na temat wywrotności, bezpieczeństwa i praktyczności wózków. Quinny Buzz - wygrał dla mnie ten ranking. 

Po niżej zamieszczam kilka zdjęć.



Zdjęcia nie są mojego autorstwa, tylko poprzedniej właścicielki, ponieważ w moim mieszkanku wózek stoi złożony i spakowany w kartonach. Czeka na naszą fasolkę :)

1 komentarz:

  1. też mam quinny tylko zapp. Też się naczytałam o tym jaki on to nie jest wywrotny. Ja sobie go chwale tylko minus za brak regulacji siedzenia zeby mogło dziedzo spać. Buzz Sliczny tez chciałam go ale finansowo nie dalismy wtedy rady ;] !

    OdpowiedzUsuń