czwartek, 19 września 2013

Usg i płeć potwierdzona w 18tyg , dł ok.18cm waga 25dag

Nasze wczorajsze popołudnie było zwariowane. Zaczynając od godz 13:00 pęd  do moich rodziców (ok 60km w jedną stronę). Zdążyliśmy odwiedzić mój ulubiony bar, zjeść zapiekaneczkę , wykąpać się , wypić kawę i dojechać do Gina na godz 15:20 . Wszystko to na wariackich papierach :) Na całe szczęście zdążyliśmy w ostatnim momencie. Przytyłam tylko 1,9kg , ciśnienie w normie i po rozmowie z położną w końcu weszliśmy do gabinetu lekarza. Już nie mogłam się doczekać kiedy zobaczę moją Zosieńkę.
Usg rozpoczęło się potwierdzeniem płci , która została rozpoznana w 12tyg (nic jej nie urosło :) ).
Po kolei badania, kręgosłupa, serduszka, nerek, płuc. Ponowne liczenie paluszków, mierzenie długości kości itd... bardzo szczegółowo :) Moja księżniczka rozwija się prawidłowo 18cm długości i 25dag wagi NASZEGO SZCZĘŚCIA .
Zobaczyliśmy jej śliczny malutki nosek, oczka, policzki.
Słyszeliśmy tętno i bicie serduszka, uczucie nieziemskie.Teraz czekamy na pierwsze ruchy z niecierpliwością.
Oczywiście dostaliśmy kolejną galerię zdjęć do kompletu.
Następna wizyta z 6tyg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz